Hieronder vind u ons organogram. Ons organogram is redelijk simpel opgesteld. Dit omdat wij niet geloven in grote bureaucratie en vele tussenstappen in een school. Wij willen onze organisatie klein en toegankelijk houden voor iedereen. wij geloven dat zo de beste ideeën ontstaan en een veilig gevoel wordt gecreëerd voor collega's.
Een teamleider is verantwoordelijk voor een bepaalde bouw. Voor elke stroming (TL/BB/KB) is er een onderbouw en bovenbouw teamleider. Deze heeft de verantwoordelijkheid over deze leerlingen. Maar is er ook voor onze collega's om op terug te kunnen vallen als dat nodig is.
De leraren, onderwijsassistenten, technisch-onderwijsassistenten en congerciës zijn gelijk aan elkaar en staan daarom op dezelfde lijn. Wij geloven in deze gelijkheid omdat wij dit ook willen overbrengen naar de leerlingen. Gelijkheid voor iedereen.
De onderbouwing waarom we de organogram (een model of schema van een organisatiestructuur van een onderneming) zo hebben gemaakt, komt omdat iedereen gelijk is op onze school. Zowel de leerkrachten als de leerlingen. Je hebt altijd een directeur nodig in het onderwijs, alleen wat ons anders maakt is dat de directeur aanwezig is op de school zelf. De directeur geeft zelf ook les, als er iemand uitvalt zal de directeur voor de klas gaan staan.
Zo zullen de leerlingen zich fijn voelen bij de directeur en zullen ze hem niet aankijken als iemand die geen contact wilt met de leerlingen.
De onderwijskracht, zorgfunctionarissen, onderwijspersoneel en de OOP (Object Oriented Programming, Object georiënteerd programmeren)staan op de organogram op één lijn. Dat is zo besloten, omdat wij elkaar niet anders behandelen. Ieder heeft een positieve invloed en taak op school. Niemand is beter dan de ander.
Maak jouw eigen website met JouwWeb